Bestellen en levering bij MOLWOL

Op elke vraag proberen we zo goed mogelijk te beantwoorden. Nog hulp nodig? Contacteer ons!

Kan ik een bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Wanneer de bestelling geplaatst en betaald is kan deze niet meer gewijzigd worden. Een eventuele annulatie of adreswijziging kan soms wel. In dat geval mail je best voor de volgende woensdag naar info@molwol.be

Kan ik ook een dekbed op maat bestellen?

Momenteel maken wij enkel eenpersoons- en tweeperoonsdekbedden. De eenpersoons dekbedden zijn140cm x 220cm. De tweepersoondekbedden zijn 240cm x 220cm. Een dekbed op maat is momenteel nog niet mogelijk.

Wat is de status van mijn bestelling?

Wij versturen onze paketten met Bpost. Wanneer je bestelling wordt verstuurd krijg je automatisch een e-mail met een track- en trace code. Via deze code kan je de verzendstatus van je pakket opvolgen.

Kan ik ook bestellen als ik buiten België woon?

Momenteel leveren wij enkel in België. Voor Nederland kan je onze producten bestellen bij onze partner The Knitwit stable.
The Knitwit Stable, voor een duurzame kledingindustrie

Wordt een bestelling gratis bezorgd?

MOLWOL rekent geen verzendkosten aan. De kussens en dekbedden worden gratis geleverd.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling geleverd wordt?

De bestellingen worden elke woensdag op de post gedaan. Ten laatste vrijdag hebt u onze kussens en dekbedden in huis.

Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb ze nog niet ontvangen?

Met de track- en trace code die u van Bpost kreeg kan je de bestelling volgen. Klopt dit niet neem dan contact op via info@molwol.be

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Onze paketten worden verstuurd via Bpost. Ben je niet thuis dan zal Bpost het pakje achterlaten op een door jouw gekozen plek (vb onder carpoort, aan achterdeur,…). Indien dit niet zo is dan kan je via de track- en trace code zien in welk afhaalpunt Bpost je pakket heeft geleverd.

Kan ik het adres op een ander adres of ophaallocatie laten leveren?

Wanneer je in onze webshop koopt kan je bij verzending kiezen op welk adres of in welk afleverpunt je het pakket wil laten bezorgen.

Ik heb niet alle artikelen uit mijn bestelling ontvangen?

Wanneer je een grote bestelling gedaan hebt, kan het zijn dat er meer dan één pakket naar jouw onderweg is. Is deze vrijdagavond toch niet geleverd, neem dan contact met ons op via info@molwol.be

Waarom is bezorgen bij een ophaallocatie duurzamer?

De pakketbezorger hoeft op deze manier enkel naar de afhaalpunten te rijden en hoeft geen extra kilometers te doen naar verschillende adressen. Afhankelijk van hoe het pakket wordt afgehaald is dit gunstig voor het milieu. Is het afhaalpunt een plek waar je toch al moest zijn, zoals de supermarkt of is het dichtbij huis en ga je het te voet of met de fiets afhalen? Dit zijn kleine milieuvoordelen die een grote impact kunnen hebben.